2010. április 14.

Diós-meggyes piskóta



Ha valami, hát ez egy egyszerű és gyors sütemény, ráadásul tényleg fincsi, legalábbis azokat kielégíti majd, akik nem az emeletes krémes ízekre vágynak.
Készítsünk elő egy 8 tojásos piskótát, öntsük a tepsibe, majd alaposan dobáljuk meg kimagozott meggykompóttal. Ezután a tetejét szórjuk meg bőven darabos dióval, végül kristálycukorral.
Teával nagyon finom, de tea nélkül is gyorsan fogy:-)



És még valami:-) Muszáj dicsekednem:-) Nemrég vettem egy új fényképezőt, mert a Sanyi bizony kiöregedett. Az új gépem Fujitsu, már sokkal okosabb, manuális beállításokra is képes. Bezony. Csak én nem nagyon értek hozzá...

De tanulok! Egy kedves fotós ismerősöm (köszi András!) türelmesen ismételgeti újra és újra az alapszabályokat, így már egészen meglepő dolgokra is képes vagyok, ámulok-és bámulok micsoda trükkök vannak. Pl. ami engem nagyon felajz, az a mikrofotózás, ami ugye nagyon közeli képeket jelent. Számomra egy új világ nyílt meg ezzel a lehetőséggel:-))
Az alábbi kép a tanult módszerrel készült, és csak azért nagyképűsködök vele, mert szerintem irtó jó lett, legalábbis előző képeimhez képest:-)

0 megjegyzés: