2010. december 18.

Nagyvárad büszkesége: Tolvai Renáta!:)

Az ember néha nagyon meg tud lepődni. Az utóbbi hetekben már vártam az aktuális Megasztárt, hogy lássam, földim, Tolvaj Renáta hogy szerepel, és mindig nagy boldogsággal töltött el, ha tovább jutott. Nem azért mert váradi, de tényleg szeretem, ahogy énekel.
Azonban az a "megérintés"érzés a tegnap estig valahogy nem kapott el. Azonban tegnap, a Caruso alatt egyszerre csak felszabadult bennem ez az érzés, és nagyon-nagyon büszkének éreztem magam Renire. Ez a 19 éves leányka, véleményem szerint csodálatosan énekelt.

Na jó, azt is bevallom, hogy amikor végül kimondták a nevét, egyszerűen úgy meghatódtam, hogy bizisten kijött egy könnycsepp a szememből:-)

Én innen gratulálok neked Renáta, és kívánom, hogy azt a lehetőséget, amit a Megasztár adott, nagyon szépen ki tudd használni, hiszen ahogy a műsorban elhangzott, mostantól te is Megasztár-legenda lettél!

7 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Én is Reninek drukkoltam és nagyon örülök, hogy Ő nyert :-)))

Névtelen írta...

klassz, de legalább a nevét írhatnád helyesen!

Fagyal Hajnalka írta...

Na, hát ez sajnos jogos:-(
Elnézést Renátától, kijavítottam :-)

Fagyal Hajnalka írta...

Különben épp tegnap olvastam, hogy Renáta apukája azt nyilatkozta, hogy meg kellene változtatni Renáta nevét:-)

Jó, jó, tudom, hogy nem ezért, bár engem is zavarna, ha nem írnák helyesen a nevem:-)

Alíz, Erdélyből írta...

Gratulálok! Méltán büszke lehetsz rá. A Krónika is cikkezett róla: http://www.kronika.ro/index.php?action=open&res=45709

Névtelen írta...

Kar ho o nyert. Mar az elejen elmondta, o nem tud magyarul, az en nyelvemen. Megerdemli ezt???

Fagyal Hajnalka írta...

Gondolom, hogy meg kedves Névtelen, különben nem nyert volna:-)

Különben nekem nem tűnt fel a másorok alatt, hogy ne tudna magyarul:-)