2010. november 2.

Csokidarabos keksz



Igaz, mostanában ritkán sütöm, de régebben nagy kedvenc volt. Nagyon finom, a külseje roppanós, a belseje puha. Sokáig eláll. Szerintem aszalt gyümölccsel is elképzelhető, bár én sosem próbáltam.

Hozzávalók:
30 dkg kis kockákra vágott csoki, 2 tojás, két bögre liszt, 1 bögre cukor, 1 bögre olvasztott vaj, 1 bögre darált dió 1 teáskanálnyi szódabikarbóna, 1 vanília, 1 vaníliás pudingpor, egy nagykanál méz.

A vajat a cukrokkal és a pudingporral kavarjuk simára, adjuk hozzá a tojásokat, végül a szódabikarbónát és a lisztet. Az eredeti receptben nincs, de én adtam hozzá mézet is, azt ekkor kavartam hozzá. Ezután a diót, majd legvégül a csokidarabkákat is beleadtam. Egy elég kemény massza lesz belőle. Kiskanállal szaggassunk belőle diónyi darabkákat, egymástól távol, mert nőnek sülés közben.
Vigyázni kell vele, nem szabad sötétedésig sütni, mert kemény és keserű lesz.
Nagyon finom!
Tényleg:-)

Annak idején itt találtam a receptet

0 megjegyzés: