2010. június 29.

Édes sütemények










Lekváros hájas tészta

9 megjegyzés:

Alíz, Erdélyből írta...

De jóóóóóóóóó! :)))

Ottis írta...

Nagyon örülök, hogy ízlett a babpástétom, mert kicsit izgultam hogy nem fog ízleni .-)
Szép tartalmas beszámoló, minden benne van .-)

Edó írta...

Szepen irtal,nagyon jo volt egyutt lenni,remelem mihamarabb talalkozunk ismet!

Hajnalka írta...

Én is remélem:-)

szannalina írta...

Örvendek, hogy jól éreztétek magatokat!
Sok effajta találkozót!

Hajnalka írta...

Mindannyiunk nevében:köszönöm :)

sedith írta...

Ez nem járja! Végig akarom olvasni a Székely virtuuuuuuust!!!!! Hol van?????:)

Ottis írta...

Én is el akarom olvasni a Székely VIRTUST, de nincs sehol :-(

Fagyal Hajnalka írta...

Sziasztok lányok. Péntek este már elég későn lettem kész a székely virtus írásával (éjjel majd kettő), de nem bírtam lefeküdni, míg nem készültem el vele, ez ki akart jönni.

Szerintem a bejegyzés közzététele helyett a mentést nyomhattam meg, mert elvacakoltam egy ideig a képekkel, ezért lett inaktív a cikk.

A hozzászólásokat pedig csak most olvastam, nemrég értem haza faluról:)