2011. április 7.

Nyusziváró kincsesdoboz

Gyulán, a Corvin kiadó igazgatója, Varga Karcsi büszkén tolt az orrom elé egy játékdobozt, én pedig csak néztem rá, hogy jó, jó, szép. Láttam rajta a megrökönyödést, nem ezt a reakciót várta, így még egyszer megdicsértem (tudtam, hogy vár valamire), de még mindig nem értettem miért ilyen állhatatos. Amikor feltette a "hát nem látod?" kérdést, már tudtam, hogy gyorsan kapcsolnom kell, és megpróbálkoztam egy ártalmatlan "a Corviné?" kérdéssel. Erre aztán még közelebb dugta a dobozt, és rákérdezett, hogy "hát nem látod?!" miközben szemével bőszen irányította a tekintetem a doboz sarkában lévő Corvin szignóra. Óóóó, áháááá!!


Erre aztán én leptem meg őt, mert azonnal kijelentettem, hogy kérek szépen egy "tiszteletpéldányt belőle, mert van nekem egy nagyon kreatív kislányom, a Veronika, aki egészen biztosan nagyon örülni fog neki.
Hát, nyilván nem én győztem meg, de a kiadó nagyon aranyos módon, minden Erdélyi Konyhás szerkesztő gyermekének ajándékozott- illetve aki még nem kapta meg, ajándékoz egy-egy kincsesdobozt. Itt szabadjon megjegyeznem, hogy Karcsi kéri: aki még nem kapott a kreatív dobozból, jelezze neki, hogy eljuttathassa a gyermekeknek, még az ünnep előtt.
A doboz oldalán található állítás igaz, tényleg nagyon sokfélét lehet készíteni húsvétra, ami aztán ünnepi dekorációként is nagyon aranyos, de akár ajándékként is odaadhatjuk a nagyinak, unokatestvérnek, stb., mivel egyszerűen elkészíthető és igen mutatós. Ahogy nálunk egy pár darab máris ott maradt mamánál. Azokat már nem tudom megmutatni, de ma fotózok! Ugyanis ma lesz egy naaaagy, közös családi kreatív délután, a tegnap úgy döntöttünk, hogy mindhárman leülünk alkotni a kincsesdobozból. Úgy éljek, jólesik a gondolat, hiszen olyan kevés időnk van mostanában egymásra.


Én ezúton szeretném megköszönni a kiadónak az ajándékot!
A Képek a kiadóé, mivel sajátom még nincsenvan. Bővebben a nyusziváró dobozról itt.



2 megjegyzés:

Gál Edith írta...

Ez igen!
Ez nagyon tetszik nekem is!!
És nem is tudtam erről az ajándékozásról...:)

Éva írta...

Nagyon ötletes ! Jó szórakozást nektek!