2011. április 4.

Díjat kaptam:-)


Pedig lassan meg sem érdemlem... úgy elhanyagoltam a blogom, hogy csak! Mostanában sokféle összejött, ennek nagyon örülök, mert azt szeretem, ha pörög az életem. Punnyadtam már eleget, kényszerpihenőből.
Elnézést kérek mindenkitől, aki itt, vagy magánban írt nekem, és nem válaszoltam. Egyben nagyon szépen köszönöm a díjat Borgának akiről kiderült, hogy földim:-) Ő az első, akivel így sikerült felvenni a kapcsolatot. Mivel nekem van pár ötletem arról, mit szeretnék varratni magamnak, a facebookon kerestem is ehhez varrónőt, úgy érzem, nem lehet véletlen, hogy találkoztunk! :-)

A lemaradást remélem behozom, és jövök még egy beszámolóval is a II. Gyulai Kolbász-és Sódarmustráról is:-)

A díjat kicsit később tovább adom, megígérem! :-)

2 megjegyzés:

Éva írta...

Szia !Gratulálok a díjhoz!Sok sikert a továbbiakban is.

Hajnalka írta...

Kedves Éva, köszönöm szépen, és külön köszönöm a szép szavakat! :-)
Ölelem a kis családod:-)